Regulamin Integracji B2C
Regulamin Integracji B2C
- Wstęp
Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania Integracji Medistore, której celem jest integracja platformy Medistore z Placówkami Medycznymi, co umożliwi Klientowi platformy Medistore wyszukiwanie oraz zakup usług medycznych (wizyt lekarskich) oferowanych przez Placówki Medyczne korzystające z systemu OSOZ jako platformy integracyjnej.
Regulamin nie stanowi Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Kwestie nieuregulowane w regulaminie, w tym kwestie dotyczące przetwarzania danych osobowych, są uregulowane w umowach pomiędzy Medicover a Placówkami Medycznymi.
- Definicje :
- Medicover - Medicover sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000021314, NIP: 525-15-77-627.
- Medistore – platforma sprzedaży online dedykowana użytkownikom B2C prowadzona przez Medicover.
- Klient – użytkownik indywidualny platformy Medistore.
- Placówka Medyczna – podmiot leczniczy sprzedający usługi medyczne Klientowi, korzystający z systemu medycznego zintegrowanego z OSOZ.
- OSOZ – Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia udostępniający serwisy informatyczne umożliwiające elektroniczną wymianę danych. Operatorem platformy OSOZ jest KAMSOFT S.A. z siedzibą w Katowicach.
- Karta Pacjenta Technicznego – Indywidualny numer karty identyfikujący Pacjenta Technicznego w systemie Placówki Medycznej na potrzeby rezerwacji technicznej.
- Pacjent Techniczny - konto identyfikowane przy pomocy Karty Pacjenta Technicznego na które umawiane są wizyty po umieszczeniu ich w koszyku sklepu Medistore na okres związany z oczekiwaniem na zapłatę Klienta. Wizyty rejestrowane na koncie Pacjenta Technicznego są transferowane na Klienta po opłaceniu zamówienia, lub - nieopłacone - są anulowane po 40 minutach od umieszczenia ich w koszyku.
- Szyfrowanie – metoda szyfrowania danych osobowych Klienta na potrzeby transferu wizyty wykonywana przez moduł integracyjny.
- Zasady współdziałania Integracji B2C z systemem Placówki Medycznej
- Klient wyszukuje wizytę zgodną z jego potrzebą medyczną na platformie Medistore.
- Medistore za pomocą OSOZ pobiera informację o wolnych wizytach Placówek Medycznych udostepniających wizyty w Medistore.
- Medistore prezentuje dostępne wizyty Klientowi.
- Klient za pomocą Medistore rezerwuje wybrany termin umieszczając go w koszyku.
- Medistore rezerwuje w systemie Placówki Medycznej wizyty danymi Pacjenta Technicznego.
- Klient za pomocą Medistore uzupełnia dane transakcji (dane osobowe oraz kontaktowe).
- Klient za pomocą bramki płatności opłaca transakcję.
- Medistore anuluje zarezerwowaną wizytę tymczasową.
- Medistore rezerwuje wizytę zaszyfrowanymi danymi Klienta.
- Zakres integracji realizowany po stronie Medistore:
- Wyszukanie dostępnego terminu wizyty.
- Rezerwacja wizyty.
- Usunięcie wizyty.
- Inne zasady
- Medistore jest odpowiedzialny za efektywne wyświetlanie terminów wizyt udostępnianych przez Placówkę Medyczną. Jego zadaniem jest zapewnienie sprawnej organizacji procesu umawiania wizyt dla pacjentów.
- Medistore pośredniczy w transakcji oraz realizacji płatności, nie będąc jej stroną.
- Do transakcji dochodzi pomiędzy Placówką Medyczną a Klientem.
- Placówka Medyczna posiada umowę pośrednictwa sprzedaży z Medistore, OSOZ nie bierze udziału w części transakcyjnej.
- Placówka Medyczna korzystająca z OSOZ może dobrowolnie zdecydować się na udostępnienie grafików w Medistore i aktualizacje terminarzy lekarzy za co ponosi opłatę zgodną z cennikiem OSOZ
- Placówka Medyczna jest odpowiedzialna za zarządzanie usługami Placówki Medycznej dostępnymi w serwisie Medistore.
- Placówka Medyczna jest odpowiedzialna za zarządzanie ofertą dostępnych produktów, w tym aktualnością danych produktów oraz cen.
- Placówka Medyczna odpowiada za rozróżnienie wizyt opłaconych oraz nieopłaconych wyświetlanych w ramach swojego systemu medycznego:
- Nieopłacone zamówienie: oznacza, że dokonano rezerwacji wizyty na Pacjenta Technicznego, lecz pacjent nie dokonał opłaty w określonym czasie. Nieopłacona wizyta zostaje automatycznie anulowana przez Medistore po upływie 40 minut.
- Opłacone zamówienie: oznacza, że Klient dokonał rejestracji oraz opłacił zakup. W komentarzu do wizyty dostępne są informacje takie jak numer zamówienia, kwota sprzedaży usługi oraz kod usługi (jeżeli został podany w repozytorium produktów).
- Medistore umożliwia sprzedaż wyłącznie poprawnie skonfigurowanych wizyt pochodzących z terminarza systemu medycznego Placówki Medycznej udostępnianych przy wykorzystaniu OSOZ.
- Placówka Medyczna ma możliwość zarządzania sprzedażą poprzez wgląd do wykonanych zamówień oraz sprzedaż przez panel administratora usług, wizyt oraz produktów
- Medistore nie ponosi odpowiedzialności za poprawność działania funkcjonalności udostępniania terminów przez Placówkę Medyczną w zakresie dostępności i aktualności grafików
- Zmiana Regulaminu
- Medicover zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, którymi są w szczególności :
- zmiana polityk i wytycznych mających na celu dostosowanie do aktualnie prowadzonej działalności lub przeciwdziałanie nadużyciom,
- zwiększenie bezpieczeństwa Serwisu,
- zmiana zakresu świadczonych Usług,
- zmiana przepisów prawa mająca wpływ na treść Regulaminu lub działalność Medicover prowadzoną w ramach Serwisu
- Zmiany do Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich publikacji.
- Aktualna treść Regulaminu jest dostępna na stronie:
Prezentowane informacje o charakterze medycznym powinny być traktowane jako ogólne wytyczne i nie zastępują one indywidualnej oceny lekarza w kwestii postępowania medycznego wobec każdego pacjenta. Lekarz, po dokładnym zbadaniu stanu pacjenta, ustala zakres i częstotliwość badań diagnostycznych oraz/lub procedur terapeutycznych, uwzględniając konkretne wskazania medyczne. Wszelkie decyzje medyczne są podejmowane w pełnym porozumieniu z pacjentem.