FAQ - najczęstsze pytania | Medistore
Czy za wizytę/usługę w Medistore mogę zapłacić na miejscu kartą lub gotówką?
Płatność w Medistore dokonywana jest wyłącznie online. Jest to szybka i wygodna forma płatności. Na stronie sklepu dostępne są przelewy bankowe oraz szybkie przelewy. |
Czy mogę wykupić wizytę/usługę dla kogoś innego? Jeśli tak to jak to zrobić?
Można kupić usługę dla innej osoby. Po dodaniu produktu do koszyka, należy zaznaczyć dla kogo jest zakup. Następnie uzupełnić dane beneficjenta, czyli osoby, która skorzysta z usługi. |
Nie mogę zalogować się do konta, dlaczego?
Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła lub pojawia się kilkukrotnie napis „Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło”, możesz skorzystać z opcji ustalenia nowego hasła klikając na link „nie pamiętasz hasła?” Na adres mailowy podany w trakcie rejestracji otrzymasz wiadomość umożliwiającą ustawienie nowego hasła. |
Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?
Za zakupy dokonane w Medistore faktury są wystawiane na osobę dokonującą zakupu lub jednoosobową działalność gospodarczą. |
Czy jak kupię abonament to będzie on aktywny od jutra?
Twój pakiet medyczny będzie aktywny od 1 dnia kolejnego miesiąca. Nie chcesz czekać? Składając zamówienie na pakiet najpóźniej do 15 dnia danego miesiąca, wypełnij wniosek o jego wsteczną aktywację (np. kupując pakiet 14 maja możesz poprosić o uruchomienie z datą wsteczną – tj. 1 maja). Wniosek wstecznej aktywacji znajdziesz TU Wypełniony dokument prześlij na adres: e-dok@medicover.pl |
Chciałbym kupić badania laboratoryjne, czy mogę wynik sprawdzić potem w Medistore?
Wyniki większości badań sprawdzisz w: lub Portalu Pacjenta Medicover OnLine Pobierz na recepcji dowolnego Centrum Medicover dane do logowania, które są wspólne dla obu rozwiązań i ciesz się możliwością odbioru wyników badań online. |
Mam abonament z firmy, więc dlaczego wszystkie usługi są odpłatne skoro mam je w pakiecie?
Pacjenci posiadający abonament/ubezpieczenie z ramienia firmy wizyty czy badania mogą umawiać poprzez naszą infolinię, platformę Medicover OnLine bądź Aplikację Mobilną. Medistore jest dedykowany dla osób, które chcą skorzystać z naszych usług odpłatnie (np. nie posiadają abonamentu lub nie obejmuje on daną usługę) |
Czy idąc na wizytę wykupioną w Medistore muszę mieć ze sobą potwierdzenie zamówienia?
Wszystkie informacje odnośnie zakupu usługi widnieją w systemie. W celu realizacji usługi/wizyty w Centrum Medicover wystarczy okazanie dowodu tożsamości na recepcji. Na jego podstawie nasz pracownik zweryfikuje dane w systemie i przekazuje dalsze informacje. |
Wykupiłem wizytę/usługę ale nie będę mógł z niej skorzystać, czy odzyskam pieniądze?
W przypadku wyrażenia chęci rezygnacji z zakupionej wizyty/usługi strony mają prawo wypowiedzieć umowę w ciągu 14 dni od dokonania płatności, przy czym dla usług umówionych na określoną datę wypowiedzenie powinno być złożone przed wykonaniem danej usługi medycznej. W przypadku rezygnacji z zakupionej usługi Klient otrzymuje zwrot na rachunek bankowy do 30 dni. |
Kupiłem rok temu abonament i bardzo mi się spodobał, jak mogę go przedłużyć?
W celu przedłużenia abonamentu, należy go wykupić jeszcze raz. Można to zrobić poprzez MediStore bądź przez infolinię – 500 900 550. |
Kupiłem wizytę, ale chciałbym zmienić jej termin – jak mogę to zrobić?
W celu zmiany terminu wizyty skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta Medistore pod numerem 500 900 550 |
Czy mogę wykupić abonament, jeśli mam więcej niż 68 lat?
Posiadamy szeroki zakres pakietów dostępnych dla seniorów. Więcej informacji na temat naszej oferty można uzyskać pod numerem telefonu: 500 900 640 |
Czy abonamenty dostępne w Medistore to cała oferta abonamentów Medicover?
W Sklepie Medistore dostępne są wybrane abonamenty medyczne. Informacje na temat całej oferty można uzyskać pod numerem 500 900 640 |
Nie chcę mieć już konta w Medistore, jak mogę je usunąć?
Aby usunąć konto Medistore należy skontaktować się telefonicznie pod numer 500 900 550 bądź wysłać prośbę e-dok@medicover.pl. Dezaktywacja konta następuje po uprzednim potwierdzeniu, iż osoba zgłaszająca prośbę jest właścicielem konta. Usunięcie konta jest bezpłatne. |
Czy mogę zapłacić za pakiet medyczny ratalnie?
Oczywiście, serdecznie zachęcamy do skorzystania z płatności ratalnej. Więcej na ten temat: Płatności ratalne |
Prezentowane informacje o charakterze medycznym powinny być traktowane jako ogólne wytyczne i nie zastępują one indywidualnej oceny lekarza w kwestii postępowania medycznego wobec każdego pacjenta. Lekarz, po dokładnym zbadaniu stanu pacjenta, ustala zakres i częstotliwość badań diagnostycznych oraz/lub procedur terapeutycznych, uwzględniając konkretne wskazania medyczne. Wszelkie decyzje medyczne są podejmowane w pełnym porozumieniu z pacjentem.