Z kodem PROMO25 zbadasz poziom witaminy D i zdolność jej przyswajania taniej o 25%!

Oferta obowiązuje dla członków MediClub.

1500 dostępnych wizyt 1500 dostępnych wizyt
3788 lekarzy 3788 lekarzy
1800 badań i usług 1800 badań i usług
Zweryfikowane opinie Zweryfikowane opinie
Mediclub
/media/Medistore/Lekarze/zywot_anna_175x175.jpg

Anna Żywot

Logopeda i neurologopeda. Konsultacji udziela pacjentom dorosłym oraz dzieciom od 2 r. ż. w Krakowie.

Wybierz specjalizację
Logopeda dziecięcy
Wybierz placówkę
Wybierz placówkę
Wybierz godziny
Wybierz godziny
  • O specjaliście
  • Dokumenty
O specjaliście

dr n. hum. Anna Żywot

Anna Żywot jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Akademii Pedagogicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie). W 2011 roku ukończyła studia doktoranckie oraz obroniła pracę doktorską o tematyce afazji dziecięcych, uzyskując tym samym tytuł doktora nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. W 2020 roku Pani Anna ukończyła trzysemestralne międzyuczelniane studia kwalifikacyjne dla logopedów: „Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii”. Doktor posiada bogate doświadczenie zawodowe. Stale poszerza swoją wiedzę oraz doskonali umiejętności poprzez uczestnictwo w licznych kursach, szkoleniach oraz warsztatach. Jest także autorką wielu publikacji naukowych. Konsultacji logopedycznych udziela pacjentom dorosłym oraz dzieciom w Krakowie.

Specjalizacja:

Wiek pacjenta:

  • dorosły
  • dziecko od 2 r. ż.

Specjalista zajmuje się:

  • konsultacją logopedyczną

Edukacja:

  • studia podyplomowe z zakresu logopedii - Akademia Pedagogiczna w Krakowie (obecnie Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie) 2006 r.
  • studia doktoranckie z zakresu językoznawstwa - Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie 2011 r.
  • trzysemestralne międzyuczelniane studia kwalifikacyjne dla logopedów: „Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii” prowadzonych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum, Wydział Lekarski UJ wraz z Instytutem Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie 2020 r.

Praktyka zawodowa:

  • 2006-2011 r. nauczyciel-logopeda w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej w Skawinie
  • 2011-2015 r. nauczyciel-logopeda w Samorządowym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Skawinie
  • 2015-obecnie nauczyciel–logopeda w Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej Nr 3 w Krakowie
  • 2016–2018 r. wykładowca na podyplomowych studiach logopedycznych na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach

Znajomość języków:

  • polski

Szkolenia, kursy, certyfikaty:

  • 2008 - kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki
  • 2010 - trzystopniowy kurs z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej
  • 2011 - szkolenie dotyczące Programu ćwiczeń integrujących do zajęć ruchowych z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wg dr Sally Goddard Blythe (INPP)
  • 2016 - szkolenie: „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny” - Etap I (04.03.2016)
  • 2016 - II konferencja z cyklu: Nauka dla praktyki – praktyka dla nauki: „Rodzic dziecka z ASD vs. terapeuta. Czy razem nam po drodze” (09.06.2016)
  • 2016 - szkolenie: „Potrzeby edukacyjne dziecka jąkającego się” (16.04.2016)
  • 2017 - warsztaty dla moderatorów grup nauczycielskich - „Budząca się Szkoła” (Konstancin – Jeziorna, 22-23.05.2017)
  • 2017 - kurs „Terapia miofunkcjonalna wg A. Kittel” (Kraków, 25-26.03.2017)
  • 2017 - szkolenie: „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego” (Kraków, 14.01.2017)
  • 2018 - szkolenie: „Przychodzi rodzic dziecka jąkającego się do logopedy i ...” (Kraków, 19.09.2018)
  • 2018 - szkolenie: „Opóźniony rozwój mowy” (Kraków, 14,28.11.2018)
  • 2018 - II Ogólnopolskie Sympozjum Logopedyczne „Terapia Logopedyczna. Nowe strategie, nowe perspektywy” (Wieliczka, 6-7.10.2018)
  • 2018 - szkolenie: „Diagnoza i terapia żuchwy” (Pcim, 01.12.2018)
  • 2018 - szkolenie: „Podstawy karmienia terapeutycznego” (Pcim, 01.12.2018)
  • 2018 - szkolenie: „Niedokształcenie mowy o typie afazji” (Kraków, 5.12.2018)
  • 2018 - szkolenie: „Terapia logopedyczna dzieci zagrożonych dysleksją” (Kraków, 12.12.2018)
  • 2019 - szkolenie: „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów” (Kraków, 15.03.2019)
  • 2019 - konferencja: „W labiryncie słów. Afazja dziecięca i inne zaburzenia komunikacji. Objawy, diagnoza oraz terapia” (Kraków, 4.10.2019)
  • 2019 - szkolenie: „Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym” (Kraków, 27.09.2019)
  • 2019 - szkolenie: „Badania słuchu w logopedii” (Kraków, 8.12.2019)
  • 2020 - konferencja „Pacjenci z wadami twarzoczaszki. Podejście interdyscyplinarne” (Kraków, 7.03.2020)
  • 2020 - szkolenie: „Jąkanie – sesja pytań i odpowiedzi z dr Krzysztofem Szamburskim” (online, 02.06.2020)
  • 2020 - konferencja „Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działania” (online, 17.07.2020)
  • 2021 - szkolenie: „Ankyloglosja- wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu” (online, 22.02.2021)
  • 2021 - szkolenie: „Parafunkcje – skuteczne rozwiązania terapeutyczne” (online, 09.02.2021)
  • 2021 - szkolenie: „Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne” (28.11.2021)
  • 2023 - szkolenie: „Zależność struktury i funkcji w terapii logopedycznej” (24-25.06.2023)
  • 2023 - szkolenie: „Miofrenuloplastyka dla logopedów” (07.10.2023)
  • 2024 - szkolenie: „Ocena funkcjonalna traktu ustno – twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie” (11-12 stycznia 2024)
  • 2024 - szkolenie: „Terapia manualna dla logopedów w zaburzeniach artykulacyjnych – podejście interdyscyplinarne” (03-04.02.2024)
  • 2024 - warsztaty: "Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną" - według metody dra Mieczysława Chęćka (2004)
  • 2024 - szkolenie: "Miogopedia - terapia miofunkcjonalna praktycznie" wg Aleksandry Rosińskiej (wrzesień 2024)

Publikacje:

  • Autorka opublikowanych w wydawnictwie WIR pomocy dydaktycznych do pracy z dziećmi z głębokimi zaburzeniami komunikacji językowej:
    • „Powtarzam. Rozumiem. Nazywam.”
    • „Przedrostki”
    • „Aspekt czasownika”
    • „Powiedz, dlaczego...?”
    • „Bobo i inni”
    • „Bobo w przedszkolu”
    • „Mów mi, jak mam to powiedzieć! Ćwiczenia do terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej”
    • „Multimedialny program terapeutyczny do nauki mowy MÓWMI. Zestaw 1”
  • Autorka artykułów publikowanych w prasie fachowej:
    • „Rola rodziny w wychowaniu i terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju językowego”
    • „Refleksje na temat pracy z dzieckiem z niedosłuchem oraz niedokształceniem mowy o typie afazji”
    • „Socjologiczny wymiar logopedii”
    • „Strategie czytania dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji”
    • „O możliwości pojmowania dzieła wizualnego jako wypowiedzi. Pomiędzy językoznawstwem, hermeneutyką i fenomenologią”
    • „Terapia logopedyczna dziecka z niedokształceniem mowy o typie afazji”
    • „Refleksje na temat terapii logopedycznej dziecka z podejrzeniem zespołu Landaua-Kleffnera”
    • „Imituję, więc jestem” – kilka uwag dotyczących kluczowego procesu w nabywaniu języka w świetle metody wideomodelowania Gemiini jako narzędzia wspomagającego rozwój mowy
  • Prelegentka w organizowanych przez wydawnictwo WIR „Spotkaniach z Edukacją” (Pcim, Warszawa, Skarżysko-Kamienna)
  • Webinar dla logopedów pt. „Niemówiące dziecko z autyzmem. Wykorzystanie nagrań wideo w terapii logopedycznej” – 10.08.2020 (organizowany przez wydawnictwo WIR)
  • Wywiad nt. opóźnionego rozwoju mowy dla Pawła Majcherczyka – twórcy cyklu wywiadów: „Awangarda Logopedii”
  • Autorka artykułu w publikacji „Wspomaganie funkcjonowania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z trudnościami rozwojowymi”, Kraków, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Ignatianum, 2024

 

Lokalizacja:

Centrum Medicover Świętokrzyska
Świętokrzyska 14,
30-015 Kraków

Dokumenty