Informacje dodatkowe:
- Po zaksięgowaniu wpłaty za konsultację, konsultant infolinii InviMed skontaktuje się, korzystając ze wskazanego w formularzu rejestracyjnym numeru telefonu, w celu zarezerwowania terminu konsultacji telefonicznej lub jej potwierdzenia, jeśli termin został zarezerwowany wcześniej.
- Godzina zarezerwowanej konsultacji telefonicznej jest orientacyjna – dietetyk będzie kontaktował się w przedziale +/- 15 minut od godziny wskazanej konsultacji.
- Połączenie telefoniczne inicjuje dietetyk, który podejmie trzy próby połączenia w odstępie 1-2 minut z zastrzeżonego numeru. W przypadku utraty połączenia, dietetyk ponownie wykona próbę nawiązania rozmowy telefonicznej.
- Jeśli Pacjent nie przełoży lub nie odwoła konsultacji oraz kiedy dietetykowi trzykrotnie nie uda się nawiązać połączenia, konsultację uznaje się za odbytą, co oznacza brak możliwości zwrotu środków wpłaconych celem odbycia konsultacji.
- Czas trwania konsultacji telefonicznej trwa maksymalnie 30 (trzydzieści) minut.
- W ramach konsultacji telefonicznej dietetyk udziela informacji i zaleceń dotyczących jedynie Pacjenta, dla którego została zarezerwowana usługa.
Drogi Pacjencie/Droga Pacjentko,
z konsultacji telemedycznej może skorzystać każda osoba pełnoletnia, bez względu na wcześniejszą historię leczenia. Należy jednak pamiętać, iż rezerwując taką usługę, kupujesz konsultację telemedyczną, a nie wizytę w konkretnej klinice leczenia niepłodności InviMed. Miasta, które wyświetlają się w powyższej informacji, wskazują jedynie miejsce pracy lekarza.
Usługi medyczne świadczone są przez klinikę InviMed w formie telemedycznej w okresie występowania stanu epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. Zastrzegamy sobie jednak prawo zmiany sposobu ich udzielania w przypadku, gdy stan epidemii ustanie lub gdy w konkretnym przypadku względy medyczne uzasadniać będą konieczność bezpośredniego kontaktu z Pacjentem.