Laryngolog Łódź
Laryngolog jest lekarzem zajmującym się diagnostyką i leczeniem chorób ucha, nosa, zatok przynosowych, krtani i gardła.
- Opis wizyty
- Dokumenty
Laryngolog - konsultacja
W zakresie konsultacji laryngolog:
|
W jakich dolegliwościach może pomóc laryngolog?
- ból ucha, uczucie zatkanego ucha, uporczywe szumy uszne, niedosłuch,
- ból gardła,
- zapalenie zatok,
- zapalenie krtani,
- problemy z migdałkami-przerost migdałków podniebiennych i migdałka gardłowego,
- chrapanie,
- długotrwała chrypka,
- zaburzenia połykania (dysfagia),
- skrzywienie przegrody nosowej,
- zaburzenia węchu i smaku,
- częste zawroty głowy i zaburzenia równowagi,
- nietypowa wydzielina z ucha, nosa (np. z domieszką krwi).
Laryngolog jest lekarzem zajmującym się diagnostyką i leczeniem chorób ucha, nosa, zatok przynosowych, krtani i gardła.
Jak przygotować się do wizyty u laryngologa?
- Przed wizytą należy przygotować wyniki ostatnich badań laboratoryjnych i obrazowych (klisze RTG, CT, MRI lub płytę CD ze skanami (jeśli były wykonywane badania), informacje o przebytych operacjach i pobytach w szpitalu oraz wszystkich przyjmowanych lekach (wraz z dawkowaniem).
- Przed wizytą należy starannie wyczyścić uszy z woskowiny zalegającej wewnątrz przewodów słuchowych. Ma to szczególne znaczenie w przypadku wizyty, podczas której będzie oceniany stan błony bębenkowej.
- Podczas wizyty powinniśmy opowiedzieć lekarzowi o wszystkich niepokojących objawach: od kiedy występują, z jaką częstotliwością oraz czy w ostatnich dniach nastąpiło ich nasilenie.
- Podczas wizyty powinniśmy się upewnić, że dobrze zrozumieliśmy przekazane przez lekarza zalecenia postępowania.
Szczegóły konsultacji:
- Konsultacja trwa 15 minut.
- Na wizytę należy stawić się nie później niż 15 minut przed jej rozpoczęciem.
- Realizacja usługi jest możliwa jedynie w placówce medycznej wskazanej podczas zakupu.
W przypadku chęci znalezienia specjalisty, który posługuje się językiem obcym polecamy zapoznanie się z profilem danego lekarza. Wystarczy z listy grafików powyżej kliknąć w nazwisko specjalisty oraz przejść na szerszy opis lekarza, który będzie zawierał informacje na temat języków obcych. Jeżeli lekarz nie ma widocznych dodatkowych języków oznacza to, iż posługuje się wyłącznie językiem polskim.
Jeśli zauważyłeś u siebie objawy zakażenia SARS-CoV-2, zamów konsultację telemedyczną.
Laryngolog w Łodzi to oferta konsultacji, z której skorzystać może każda osoba szukająca wsparcia specjalisty. Lekarz przyjmuje pacjentów w ramach posiadanego pakietu medycznego Medicover oraz w ramach pełnopłatnych wizyt prywatnych, których koszt zgodny jest z obowiązującym cennikiem.
Poradnia laryngologiczna w Łodzi
Laryngolodzy przyjmujący w Łodzi specjalizują się w diagnostyce i leczeniu chorób uszu, nosa, gardła. Symptomy, z jakimi zgłaszają się osoby do gabinetu specjalisty są naprawdę zróżnicowane - od problemów ze słuchem i nawracających chorób słuchu, po częste problemy z gardłem i krtanią - zarówno choroby, jak i chrypka. Lekarz laryngolog w Łodzi konsultuje pacjentów z przewlekłym nieżytem nosa czy krwawieniami, problemami z zatokami, a nawet z zaburzeniami równowagi.
Laryngologia prywatnie
Do gabinetu laryngologa zgłaszają się osoby szukające specjalistycznej pomocy w związku z występującymi dolegliwościami, ale również pacjenci kierowani na konsultacje przez lekarzy innych specjalności. Przebieg wizyty jest zróżnicowany, w zależności od problemu, z jakim zgłasza się pacjent. Podstawową czynnością na każdej wizycie jest szczegółowy wywiad oraz badanie, dopasowane do przyczyn konsultacji.
Konsultacja laryngologiczna w Łodzi
Konsultacje u laryngologa w Łodzi odbywają się w następujących placówkach sieci Medicover:
- Centrum Medicover Piłsudskiego Łódź, Al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź,
- Centrum Medicover Rydza-Śmigłego, Al. E. Rydza-Śmigłego 20, 93-281 Łódź,
- Centrum Medicover Pomorska Łódź, ul. Pomorska 106, 91-402 Łódź.
Dobry laryngolog Łódź
Konsultacje laryngologiczne są ofertą, z której skorzystać można po umówieniu wizyty. Pacjenci mają możliwość wygodnej rejestracji, korzystając z infolinii telefonicznej, systemu rejestracji online oraz osobiście w placówce.